Obserwatorzy

środa, 9 października 2013

Jesień

U mnie za oknem już jesień, więc i jesienny nastrój. 
Dziś krótko, pokażę wam parę nowych aniołków i zmykam do pracy.
Na początek jesienny anioł. Niestety twarz mi troszkę nie wyszła, ale myślę, że i tak ładnie się prezentuje. Na dodatek skończył mi się lakier, więc wszystko jest matowe. 


wszystkie aniołki


Zrobiłam również dzieciaczki (bliżniaki) na chrzest, na białym tle można napisać ich imiona, bądź date ur. (Nie wpisałam jeszcze nic bo wciąż czekam na wiadomość)



Przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale niestety mam tylko już aparat w telefonie. 
Witam również nowych gości i zapraszam na moje CANDY :)

4 komentarze:

  1. Piękne prace :) Aniołki przesłodkie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Wam serdecznie za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńka :)) Masz talent! Naprawdę genialne są twoje ''twory'' :D

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń