Obserwatorzy

piątek, 4 maja 2012

Książ

Pisałam o moim rodzinnym mieście - Świdnicy, jako fajne miejsce do spędzenia majówki, a ja natomiast wybrałam się do Książa. Jest on kilkanaście km od mojego miasta. Jest to jeden z najpiękniejszych zamków w Polsce. Jak co roku na zamku odbywa się wystawa kwiatów i rękodzieła. Niestety nie mam zdjęć rękodzieł (nie życzyli sobie zdjęć) Przedstawię wam fotorelacje byście mogli w przyszłym roku odwiedzić te piękne miejsce :)

Ja przed zamkiem

 
wnętrza






konik z tektury
 uwielbiam drzewka bonsai więc byłam jak w raju :)





 
i na koniec taras widokowy :)

Pozdrawiam :) :*




5 komentarzy:

  1. kwiaty w książu są boskie :D ale osobiście najbardziej ujęła mnie martwa natura (dosłownie) która była wystawiana chyba 3lata temu ;) a że mam bliziutko do zamku byłam na niej chyba 4razy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj ostatni raz w Książu bylam chyba z 5 lat temu, pamiętam że wystawa bonsai była w pomieszczeniu które wyglądało jak dżungla :) i było o wiele więcej kwiatów niż w tym roku, ale zawsze warto tam być :)

      Usuń
  2. Wycieczka się udała :) A ja i tak wolę zielone kwiaty a nie storczyki czy co tam i szczerze mówiąc ja w raju nie byłem ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie te drzewka są piękne:) mają takie kształty ,że aż jestem w szok zazwyczaj widziałam proste te drzewka.

    OdpowiedzUsuń