Obserwatorzy

czwartek, 17 maja 2012

Konkurs

Biorę udział w konkursie W 80 DNI DOOKOŁA ŚWIATA organizowany przez Zimną. 
Zasadą było stworzenie czegoś co nam przypomina o miejscu gdzie byliśmy i zapadło ono nam głęboko w sercu. Moim takim miejscem jest Grecja, którą objechałam całą 2 lata temu. 
Wspomnienia niezapomniane, widoki, zabytki, ludzie. Polecam gorąco :) 
Podzielę się z wami moimi wspomnieniami a potem przejdę do mojego pomysłu.

* Meteory-klasztory na skałach*



 *widok na Ateny*


*Kanał koryncki*


*(chyba, bo nie pamietam) Teatr Epidaurus*



A oto moja praca 

*Akropol*



Mam nadzieje że chociaż odrobinę przypomina tą starożytną budowle :) 
Zobaczymy 31go jakie były wyniki, mam nadzieję, że mogę liczyć na wasze głosy :)

5 komentarzy:

  1. Oj taaaakkk... Grecja jest piękna... Te smaki, te zapachy, widoki, ludzie, historia ukryta w każdym kamieniu .. Inny świat. A jaki piękny ;) Powodzenia w zabawie :) Hihi :) Też miałam w niej brac udział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną miała wycieczkę, super zdjęcia a zawieszka rewelacyjna:-) Życzę powodzenia w konkursie, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Grecję, cudownie tam jest! Byłam tam na wakacjach 10 lat temu i do tej pory zauroczona jestem widokami z miejsc jakie widziałam.
    Piękną pracę zrobiłaś. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomina i wcale nie trochę !

    OdpowiedzUsuń