Obserwatorzy

piątek, 23 marca 2012

Zielona wymianka iii... ?

Witam :) 
Za oknem coraz cieplej, widzę nawet już zielone listki pojawiające się na gołych łodygach. A ja niestety większość czasu spędzam w pracy, wracam padnięta. Niezbyt dobrze się czuję by móc już tyle pracować - ale takie życie. 
Co  słychać w mojej twórczości? Ano udało mi się wydziergać coś na zieloną wymiankę. Zrobiłam kartkę z wiosennym motywem ( widziałam że moja wymiankowa para zajmuje się karteczkami) oraz zawieszkę lub poduszeczkę na igły (używać wedle woli :) ) z czterolistną koniczynką na szczęście , do paczuszki dołączyłam również pocztówke z mojej miejscowości, zielone przydasie i trochę słodkości :) Niestety... Niestety moja wymiankowa para zrobiła przerwę w nadawaniu. Napisała że powysyła wszystko w późniejszym terminie, liczę że słowa dotrzyma... Ja wam pokarzę co wysłałam (mam nadzieje że paczka dotarła bo nie mam żadnego odzewu )


Muszę teraz przysiąść do kapeluszy bo jestem w tyle, a widziałam że niektóre osoby już skończyły wszystkie ... :) 
Gorące pozdrowienia i nie zapomnijcie o moim candy :)

********

Z INNEJ BAJKI. 
Jestem w posiadaniu paru zestawów poszewek na pościel. Bardzo fajne wzory. W zestawie się znajdują poszwa o wymiarach 160/200cm, 2 poszewki na poduszki 70/80cm. Cena to 30 zł. (plus wysyłka 10zł), gdyby ktoś był chętny pisać na pocztę (kontakt w zakładce "o mnie") Zdjęcia niewyraźne, bo z telefonu)

ZDJ. NR 1

ZDJ. NR 2

 ZDJ. NR 3



3 komentarze:

  1. Hej! Dzisiaj odebrałam wreszcie paczuszkę. bardzo dziękuję Ci za nią- wydziergana karteczka jest śliczna, choć troszkę pogniotła się "w locie".. :)
    Jeszcze raz dziękuję i przepraszam za opóźnienie... Do Ciebie paczuszka pofrunie jutro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że się podoba i przykro mi że się pogniotła, może wyprasuj :) heheh
    nic nie szkodzi, miałaś problemy więc wybaczam :D :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj po raz pierwszy:) piękną wymiankę przygotowałaś, karteczka i zawieszka są śliczne:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń