Obserwatorzy

poniedziałek, 11 lipca 2011

Nuda zabija - początek 'kariery'

Witam serdecznie :)
Zainteresowałam się haftem krzyżykowym (tak jak czytacie w tytule) z nudów. Siedzenie w domu bezczynnie mnie dobijało. Ponieważ z pewnego powodu mam teraz pełno wolnego czasu pożytkuje go właśnie tak. Lepsze to niż siedzenie całymi dniami przy TV, a książek nie chce mi się czytać. Nie znam się na tym zbyt dobrze, gdyż jestem nowicjuszką, ale daje rade ;)
(ktoś mi kiedyś powiedział, że mam naturę artystyczną, okaże się ... )
Przedstawiam wam moją pierwszą w życiu prace, chyba nie wyszło tak źle ... ?! :)

7 komentarzy:

  1. No no , na prawdę świetnie jak na pierwszy raz , jestem w szoku, ja bym tak nie umiała , może faktycznie masz artystyczną naturę ;). Oczywiście czekam na dalsze fotki z pięknymi haftami ;) Oby tak dalej... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj dziewczyno masz prawdziwy talent :) nie zmarnuj go :)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie ;) Naprawdę masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutki zajączek, ale wiem, że to dopiero początek, bo kolejne dzieła już w drodze :) powodzenia i nie trać zapału! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny :) Zapraszam do mnie - http://marcelina99.pinger.pl/ : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Cię w gronie blogujących hafciarek i życzę Ci niewyczerpanych pokładów twórczej weny!:) Pozdrawiam!

    Cyber Julka
    http://cyberjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest ten zajączek,aż trudno uwierzyć,że to Twój początek:)

    OdpowiedzUsuń